Saturday, April 5, 2014

NELER OLUYOR?

















Yeni aydan herkese merhabalar

Son günler de neler oldu derseniz hafifleme çalışmalarına devam ediyorum, tartıda giden -2 kilogram beni çok mutlu etti mesela :) en güzeli sağlıklı beslenme aslında,  kilo vermekten ziyade bu yeme şeklini hayatıma bırakmamak üzere yaymak :)

Başka neler oldu diye sorarsanız vatandaşlık görevini yerine getirdim elbette oy verdim ülkem adına hayırlı olsun saygı olsun sevgi olsun!!





 4 kişilik çekirdek ailemde hiç bir zaman rahmetli babamın kime oy verdiğini bilemedik sorduğumuzda gizlidir oy derdi !!!

 Benimle aynı partiye oy vermedin belki ben sana saygı duyuyorum ya sen ?

Ülkem söz konusu olduğunda gerisi teferruattır!!!

oy kullanmaya giderken instagramda paylaştıklarım.








Unutma !


Hayatı aydınlık kılan Allah sevgisidir,şayet en ufak bir olayda kararıyorsa ışığın,bu, senin sevginin zayıflığındandır.






Rabb' ime bizden aldıkları için bol bol dua ettik,geçen zamana şaşırıp,hayatımıza şükür ettik Ne eylersen güzel eylersin dedik.











Özlediklerim oldu birde çokça...






Mutlu huzur dolu günler :) 












No comments:

Post a Comment