Sunday, April 6, 2014

lif örnekleri gelin damat ve yapılışı

Merhaba sevgili web sitesi takipçilerimiz. Bugunku makalemiz lif örnekleri gelin damat ve yapılışı.


lif ornekleri gelin damat ve yapilisi 1

   Sizlerle bugün daha önce ördüğüm liflerimi paylaşmak istiyorum.Bu hafta, önceden yaptığım  lif örneklerinin  bazısını ikileyip,üçledim. Kaldırmadan hepsinin örneklerini sizlerde görün istedim.Özellikle Suzan arkadaşım yayınlamamı istemişti.Çok geç kaldım ama fırsat yeni oldu.Beğendiğiniz, yapmak istediğiniz örnekleri yakın çekip yayınlayabilirim.Kolay gelsin. Buyurun lif şenliğine:))


lif ornekleri gelin damat ve yapilisi 2



lif ornekleri gelin damat ve yapilisi 3


             Hepinize güzel,musmutlu bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum.Her şey gönlünüzce olsun.

                                                                                       HOŞÇA KALIN:))



Bu yazi hakkinda daha detayli bilgi gorebileceginiz kaliteli bir site : toplu iğne kutusu

No comments:

Post a Comment