Wednesday, April 23, 2014

Evadan Baykuş ve Palyaço



evadan baykus ve palyaco 1






Bir önceki postumda bahsetmiştim. 


Arkadaşımın kızına okulda yumurtadan kukla yapılması istenmiş. 



evadan baykus ve palyaco 2






Yumurtadan yapmıştım ama kırılma ihtimaline karşı işimizi garantiye almak için strafor top ve evadan bişeyler yapalım dedik. 






evadan baykus ve palyaco 3






Ve baykuş yaptık. Bu baykuşuda netten görüp beğenip yapmak istedik.


Oval strafora baykuş yakıştı. :)






evadan baykus ve palyaco 4






Buda palyaçomuz. 



evadan baykus ve palyaco 5






Oval olduğu içinmidir bilemiyorum ama baykuş kadar sevemedim bunu. Strafor yuvarlak olsa dahamı iyi olurdu acaba.?



evadan baykus ve palyaco 6






Çöp şiş taktık ve okula gitmeye hazır hale geldiler. :)






Düşündüm de, bunlar çiçek saksılarını nasılda şenlendirir. 



evadan baykus ve palyaco 7






Menekşeyi küçük kızımın okuluna götürmüştük.


 Menekşemizi şenlendiren bu sevimli meleğide 


Sevgili Ruşen  göndermişti.


 Kendisine bir kere daha buradan teşekkür etmek istiyorum. 



evadan baykus ve palyaco 8














No comments:

Post a Comment