Sunday, March 23, 2014

şal yapımı resimli

Selam sevgili site okurlarimiz. Simdiki yazimiz şal yapımı resimli.



BU POSTUN HARİCİNDE ANLATTIĞIM BEBE YAKA ŞAL BAĞLAMA MODELİ İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ..







Tatilde çektiğimiz bu fotoğraf çok sorulmuştu.. şimdi nasıl bağladığımı anlatacağım..aynı renk şalı kullandım ki bütünlük olsun..






sal yapimi resimli 1






öncelikle şalımızı elimize alıp içe doğru katlıyoruz.. fotoğrafta ne kadarlık bir kısmın içerde kaldığını görüyorsunuz..






sal yapimi resimli 2






şalın iki ucu eşit olacak şekilde başımıza alıyoruz..






sal yapimi resimli 3



çene altından iğnemizi mutlaka takıyoruz.. 


aksi halde boynunuz, boğazınız , yüzünüzün tamamı , kulak diplerindeki saçlarınız gözükür.. bunun olmasını istemeyiz ;) 






sal yapimi resimli 4



iğneledikten sonra ben fotoğrafta görüldüğü şekilde şalı tutarak biraz daha öne çekiyorum.. takarken ayarlayamıyorum genelde çünkü..geride kalıyor biraz.. 



sal yapimi resimli 5



öne çektiğim hali.. bone daha az gözüküyor bu şekilde.. bu arada tepemdeki çizgi olmuyor normalde..ütülüyorum ben orayı ama vaktim yoktu bu sefer :)






sal yapimi resimli 6






daha sonra şalın arkada kalan tüm kısımlarını ensemin kapandığından emin olarak öne doğru alıyorum..bu esnada Yasin beni krizlere sokuyor çok komik görünüyorsun diye.Rana üstüme tırmanmaya çalışıyor :) çok zor şartlarda bloggerlık yapmaya çalışıyorum çoookk :)..






sal yapimi resimli 7



ben ense kısmımda aşağıya doğru bolca pay bırakıyorum.. 


saçlarım arkası kısa önü uzun bir model.. ense kısmımdaki saçlar tokadan çıkabiliyor.. küçük tokalarla topluyorum lakin kötü kazalar olmasını önlemek adına şalla önlem alıyorum..uzadığında da buna devam edeceğim böyle rahatım.. arkadan gözükebilir saçlarınız çünkü kısa bırakırsanız..



sal yapimi resimli 8


ensemin iyice kapandığından emin olduktan sonra.. şalları fotoğrafta göründüğü şekilde elimde topluyorum..


sal yapimi resimli 9



bu şekilde birbiri altından geçirerek el değiştiriyorum..(yani sağ elimdeki şalı sola, sol elimdeki şalı sağa geçiriyorum )






sal yapimi resimli 10



ve bu şekilde yaptıktan sonra,






sal yapimi resimli 11



şalı omuzlarımdan aşağı salıp arkaya atıyorum..






sal yapimi resimli 12






son hali bu oluyor.. 


(şu an ben uçları arkaya salık bırakılmış şal modelini anlatıyorum.. genelde ben tam bu aşağıdaki aşamadayken şal ,arkadan tek bir düğüm atarak bağlı şekilde kullanıyorum..postun en başındaki tatil fotoğrafında öyle mesela..)






sal yapimi resimli 13



sonra elimle şekil verip biraz daha omuzlarıma yayıyorum..






sal yapimi resimli 14



bu da yaydıktan sonraki hali.. daha da yaydığım oluyor ama burada aynaya bakmadan yaptım bu kadar olmuş..






sal yapimi resimli 15



ve arkadan görüntüsü..Rana yine bacaklarıma tırmanmaya çalıştığından kambur durmuşum..sizde böyle görünmeyecek şal korkmayın  :)






sal yapimi resimli 16



işte benim şal bağlama tarzım böyle.. 


ön kısmı yuvarlak tercih ediyorum..sivri görüntüyü de sevmiyor ve tasvip etmiyorum.. bu yüzden genelde %18 ipek şal kullanıyorum.. pamuk oranı yüksek yani.. daha ağır oluyor, daha yuvarlak duruyorlar.. %100 ipeklerle anlaşamadım..sonradan alışır mıyım bilmem ama kolay kolay yuvarlak takamıyorum onları ve hafifliklerinden dolayı kafamda yok gibi durup tedirgin ediyorlar beni ;) bazı pamuklu şallarda da ister istemez bir sivrilik oluyor takarken..özelikle sivriltmekten farklı bu yalnız.. rahatsız edici değil benim için.. ona yapacak çok fazla bi şey yok..düzeltebildiğim kadar düzeltiyorum..






herkese öpücükleerr
sal yapimi resimli 17


Ilgilenebileceginiz diger siteler : alize angora gold simli şal örnekleri

No comments:

Post a Comment