Saturday, March 22, 2014

kasnakta şal örnegi resimli anlatım

Merhabalar sevgili site ziyaretcilerimiz. Bugunku makalemiz kasnakta şal örnegi resimli anlatım.

Bu modelin önce resmini yayınlamıştım fakat tam bitmemişti tamamlandığını görünce hemen çektim bu arada yapılışını da öğrendim malzemeleri alır almaz nasıl yapıldığını sizlerle paylaşacağım göründüğü kadar zor değilmiş tam tersi oldukça basit isterseniz malzemeleri sizlere de yazayım tuhafiyelerde bulunabilen plastik küçük kasnak yuvarlak olanından alacaksınız ,yün ip, plastik iğne (oda tuhafiyelerde satılıyor), küçük inciler

kasnakta sal ornegi resimli anlatim 1


kasnakta sal ornegi resimli anlatim 2


kasnakta sal ornegi resimli anlatim 3









Benzer Yazılar





Bu konu ile alakali daha detayli bilgi bulabileceginiz degerli bir web sitesi : şal kasnak yapılışı

No comments:

Post a Comment