Tuesday, March 18, 2014

tıg işi açıklamalı şal modelleri

Merhaba sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün tıg işi açıklamalı şal modelleri yazisini paylasmaya karar verdik.

slmm arkadaşlar herkese hayırlı güzel bi gün diliyorum ben bu sıralar fazla bi paylaşımda bulunamadım cünkü cocuklar evde ve istekleri hiç bitmiyor bilirsiniz neyse bu gün sizlere gecen sene emekbahcemizde yaptığımız tığ işi bebek yeleğini anlatmak istedim acıklamayı ben yapmıştım ve arkadaşlarla örmüştük cok harika bi yelek özellikle kız bebeklere pembe renkte örülürse inanın harika oluyor ben beyaz renkle ördüm ve lif ipiyle örmüştüm harika olmuştu yumuşacık oldu sizlerede tavsiye ederim yapmak isteyen olursa hadi bakalım resimler gelsinnn 


tig isi aciklamali sal modelleri 1



tig isi aciklamali sal modelleri 2



tig isi aciklamali sal modelleri 3



tig isi aciklamali sal modelleri 4



tig isi aciklamali sal modelleri 5



tig isi aciklamali sal modelleri 6



tig isi aciklamali sal modelleri 7



tig isi aciklamali sal modelleri 8



tig isi aciklamali sal modelleri 9



tig isi aciklamali sal modelleri 10



tig isi aciklamali sal modelleri 11



tig isi aciklamali sal modelleri 12



tig isi aciklamali sal modelleri 13



tig isi aciklamali sal modelleri 14



tig isi aciklamali sal modelleri 15



tig isi aciklamali sal modelleri 16



tig isi aciklamali sal modelleri 17



tig isi aciklamali sal modelleri 18tig isi aciklamali sal modelleri 19



tig isi aciklamali sal modelleri 20
 inş yardımcı olabilmişimdir yapmak isteyenlere kolay gelsinn



Bu yazi hakkinda daha detayli yazi gorebileceginiz onerecegimiz bir internet kaynagi : tıg işi açıklamalı şal modelleri

No comments:

Post a Comment