Saturday, November 30, 2013

yabancielisi bloglari

Merhabalar sevgili site takipçilerimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün yabancielisi bloglari yazisini yayinlamaya karar verdik.

blogdan bloga gezmeye baya vakit harcıyorum bu günlerde. takip ettiğim blogları zaten her gün okuyorum. bir de o bloglarda verilen linklere bakıyorum. sonra o bloglarda verilenlere, sonra o blogda da verilen linklere... bloglar arasında kayboluyorum. sonra da karışıklıklar oluyor kafamda. en sonunda bilgisayarı kapatmayı başarabilirsem bir sürü soru geliyor aklıma. mesela:

1- almanyada bir yurtta kalan kızın blogu neydi?

2- kim kahire'den yazıyordu?

3- bir blogda benim blogun adı verilmişti. hangisiydi o blog?

4- kimin bilgisayarının harddiski bozulmuştu?

5- bir de amcaları evinde yatılı misafir olan biri vardı. o blogun adı neydi?

6- buca otobüsünü kaçırdığını yazan biri vardı. izmirli olduğu için ilgimi çekmişti. ama o blogun adı neydi?...

biri bana dur desin!

bu kadar blog gezersem karıştırırım tabi. ben daha yeni başladım blog tutmaya. acemiyim. başlangıç olarak sadece 15 blog takip etsem yeter heralde. ilerde su gibi gibi ( anlatım bozukluğu değil bu) olunca bende 57 blog takip ederim.

kocam diyor ki; eşit davranarak değil, hakkını vererek ADİL olunur.

not: bu sözü yukarıdaki yazıyla ilgisi olduğu için yazmadım. kocam dediği için yazdım.


Bu makale ile alakali daha cok bilgi inceleyebileceginiz onerecegimiz bir web sayfasi : yabancielisi bloglari

No comments:

Post a Comment